max-nz.reismee.nl

Dubai en singapore

De eerste 2 vluchten zitten erop. Van Amsterdam naar Dubai en van Dubai naar Singapore. Het waren 2 lange en ook wel saaie vluchten. De vluchten duurde beide 6 uur en 45 min en na aankomst op Dubai merkte je meteen t verschil met Nederland. Alles is daar zo duur. Er zijn zelfs klokken aan de muur van Rolex! Op Dubai moesten we een uurtje wachten en toen begon de reis naar Singapore. Eenmaal in Singapore aangekomen merkte we hoe benauwd het is. Het is hier ruim 29 graden! We zitten nu in het hotel en we gaan waarschijnlijk uit vanavond :). Morgen krijgen we een tour door singapore en daarna vertrekken we naar Australië.

Henk

Nu lekker uitrusten en je onderdompelen in al het nieuwe. Je.bent over de helft!!! Veel.plezier!

Melanie

De kop is er af Max. Denk dat er nu ook een stukje spanning weg is. Leuk om al zo snel iets te lezen!!

Sylvia

Fijn dat alles goed is gegaan. Nu lekker relaxen en feesten begreep ik??

Marja

Heeeyyyy, wat leuk om iets van je te horen... Ik vroeg me al af of je tussentijds nog in een normaal bed zou kunnen slapen... bij deze het antwoord. Gaaf dat je lekker kunt chillen even nu, en de zomerkleertjes aan kunt doen. Wah, ben jaloers! Heul veul plezier in Singapore :-)

Jacqueline

Het eerste deel zit er op. Veel plezier daar en geniet er van ??