max-nz.reismee.nl

Vele dagen

Sorry dat ik de laatste tijd niet heel vaak iets heb geplaatst maar ik had het gewoon druk met mijn reis plannen en ik heb niet heel veel gedaan de afgelopen dagen. Er zijn een paar dingen die leuk zijn om te vertellen? zoals: ik heb een berg beklommen met twee mensen die ik ontmoet heb via Facebook. Verder heb ik besloten om door te trekken naar het zuidereiland en heb ik daar nu een baantje gevonden. Ik werk er als appelplukker voor 6 weken lang en dat betaalt echt heel goed. Ik heb het heel erg naar mijn zin alleen mis ik af en toe nog wel het thuisfront. Verder is er nog iemand die ik ontmoet heb bij mijn reisorganisatie waarmee ik nu aan het werk ben. De reden naar het zuiden naar ben gaan is omdat ik het Noordereiland niet heel erg leuk vond en het niet naar mijn zin had. Verder ga ik nu in het zuiden er nog veel leuke dingen zien hoop ik en ga ik gewoon eventjes geld verdienen deze 6 weken en daarna gewoon nog even een paar maanden op reis

Reacties

Reacties

Sylvia

Ik ben trots op je harde werker??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active